Novembris

Ventspils IT izaicinājums

Ir noslēgusies pirmā kārta starptautiskajam konkursam Ventspils IT izaicinājums. Datorikas stundās trešās klases veidoja savas komandas trīs skolēnu sastāvā un pildīja konkursa uzdevumu - veidoja secīgu un loģisku algoritma vizuālu atveidojumu, kurā attēlota kāda no droša datora lietošanas tēmām. Konkursa darbi bija gan par drošu paroļu veidošanu, gan praktiskiem ieteikumiem, kā sevi pasargāt internetā, saņemot aizskarošu ziņu, gan kā pareizi sēdēt pie datora. Konkursam tika izvirzīti labākie darbi un ar lielu prieku paziņojam, ka no mūsu skolas trešo klašu grupas komanda Datorpīrāgi (Rolands Romanovskis, Beatrise Šakale, Elīza Petruseviča) no 3.c klases ir iekļuvuši konkursa desmit labāko finālistu vidū. Īstā cīņa tagad tikai sāksies, jo finālā gaida vēl nezināmi uzdevumi un izaicinājumi. Mēs gatavosimies, bet jūs turiet īkšķus, lai mums veicas!

Datorikas skolotājas

Carousel imageCarousel imageCarousel imageCarousel imageCarousel imageCarousel imageCarousel imageCarousel image

Lasīt- tas ir stilīgi, bet stilīgi lasīt ir superforši!

No 4.oktobra līdz 4. novembrim Valmieras sākumskolas 2.c klase piedalījās ‘’31 dienas lasīšanas izaicinājumā’’, kura galvenais uzdevums bija parādīt skolēniem, ka lasīt varam jebkur un ka lasīšana varbūt interesanta. Izaicinājumā ar mums kopā piedalījās arī otrklasnieki no Zaķumuižas, Mālpils un Rīgas 7.pamatskolas.

Lai piedalītos izaicinājumā, katrs skolēns saņēma darba lapu, kurā bija jāatzīmē, cik min katru dienu lasījis un jāiekrāso vieta, kur lasījis, atzīmes bija jāveic katru dienu.

Ko paveicām izaicinājuma laikā?:

  • Vidēji katrs dienā lasījām 37 min.

  • Kopumā izlasījām vairāk kā 2890 lapaspuses.

  • Lasījām priekšā mammām, tētiem, brāļiem, māsām, vecmāmiņām, kaķiem, suņiem un pat zivtiņām.

  • Lasījām tādās vietās, kurās līdz šim nebijām lasījuši- zem galda, zem lietussarga, uz spilvena torņa, autobusa pieturās, parka, jūrmalā.

  • Grāmatas lasījām arī pārvērstās balsīs.

Lasīt- tas ir stilīgi!

Stilīgi lasīt- tas ir superinteresanti un superjautri!

Paldies skolēniem, skolēnu vecākiem, kuri aktīvi un ar prieku iesaistījās šajā izaicinājumā!

2.c klases audzinātāja Elīna Aļeškēviča

Carousel imageCarousel imageCarousel imageCarousel imageCarousel imageCarousel imageCarousel imageCarousel image

Radošo uzdevumu karuselis Latvijas valsts svētku ieskaņā

Svētkus gaidot, mēs katrs padomājam, ko mēs zinām par savu valsti, tās vēsturi, tradīcijām, dabu un vērtībām.

Prieks, ka pirmo klašu skolēni atpazīst latvju rakstu zīmes, prot nosaukt novadus, pazīst Latvijas dabu, prot atrast vārdus saistītus ar Latviju.

Vienā no radošo uzdevumu pieturām skolēni atpazina latvju rakstu zīmes, ar kurām tika rotāta grāmatzīme. Dažādās krāsas un raksti radīja bērnos lielu interesi par latvju rakstu zīmēšanas tehniku.

Otrajā pieturā, risinot darbības un aprēķinot izteiksmes vērtības, bērniem izdevās salikt puzles gabaliņus, kuros tika attēlota Latvija un tās četri kultūrvēsturiskie novadi.

Nākamajā pieturā skolēni spēlēja spēli par Latvijas dabu. Stundās apgūtais palīdzēja atbildēt uz jautājumiem par dzīvniekiem, augiem, dabas norisēm un veiksmīgi tikt līdz spēles fināla lauciņam.

Ceturtā - latviešu valodas pietura. Veiksmīgi mācoties burtus, rakstot vārdus un lasot teikumus, skolēni novērtēja savas zināšanas, atrodot vārdus krustvārdu mīklā un veidojot teikumus.

Prieks par radoši pavadītu dienu!

Informāciju sagatavoja 1. klašu audzinātājas – Baiba, Aiga, Ruta, Mārīte

Daudz laimes dzimšanas dienā, Latvija! 🇱🇻❤️🇱🇻

Daudz laimes, Latvija!

Ieskandinot Latvijas dzimšanas dienu, 2.klašu skolēni veidoja svētku kolāžas, kurās tika atainota Latvijas daba visos gadalaikos.

Latvija, tā ir vieta, kur ir zaļi meži, dzidrs ūdens un zilas debesis. Leposimies, ka dzīvojam šajā skaistajā zemē! 2.klašu skolēni un audzinātājas

Carousel imageCarousel imageCarousel imageCarousel imageCarousel imageCarousel imageCarousel imageCarousel image

Daudz laimes, Latvija!

Pirmklasnieki un otrklasnieki valsts svētku nedēļā datorikas stundās veido zīmējumus mūsu Latvijai. Mazākie zīmē paši, lielākie izmanto jau startit.lv sagatavotas latviešu zīmes. Sanāca mīļi un sirsnīgi!

Jurģu ballīte Valmieras sākumskolā

2021.gada 15.novembris Valmieras sākumskolā atnāca ne tikai ar spirdzīgu rītu un pirmajām sniega pārslām, bet arī ar patīkamu pārsteigumu 1. un 2.klašu skolēniem. Vasarā iesāktie apjomīgie pārbūves darbi, izbūvējot ventilācijas sistēmu, vainagojušies ar panākumu – pirmais korpuss ieguvis jaunās tehnoloģijas, un skolēni var atgriezties savās klasēs.

Darbi iesākās jau iepriekšējās nedēļas nogalē. Šoreiz izskatās, ka papildus darba diena sestdien nākusi par labu, jo neskaitāmas darba rokas nesa, veda, kārtoja, mazgāja, tīrīja, gādāja, lai jaunā nedēļa iesāktos citādi. Skolēni veica inventarizāciju mācību piederumos, lai tie glīti un rūpīgi sagultu jaunajā klasē. Palīgu bija daudz, un visiem sakām PALDIES!

Pirmdienas rītā klasēs ieradās un svinēja atgriešanās ballīti 1. klases un viņu audzinātājas Baiba Siliņa, Aiga Vimba, Ruta Dambe, Mārīte Saulīte, un 2.klases ar audzinātājām Sandru Karnīti, Martu Kaksi, Elīnu Aļeškēviču, Janu Štrāli un Lāsmu Kašu. Klasē gaidīja pārsteigums. Visi kopā minēja, prātoja un pasūtīja mūziku Jurģu ballītei, izpildot viktorīnā dotos uzdevumus. Bija jautrība, salūts un prieks.

Un te klašu kolektīvu vēlējumi un pateicība būvniekiem par padarīto!

Paldies, ka uzlabojāt klases telpu!

Lai darbi raiti rit uz priekšu!

Paldies par darbu, beidzot mums būs ventilācija un pavasarī nebūs karsti klasē! Klasē būs svaigs gaiss!

Paldies, ka iebūvējāt ventilāciju un mums būs labi!

Lai raiti veicas pabeigt visus darbus skolā!

Paldies! Nebija ilgi! Jautri atgriezties! Forši! Atā!

Paldies par darbu!

Liels PALDIES!

Prātlauzis par Valmieras novadu-1.pdf

Mans ģimenes darbošanās prieks

Novembra pirmajā nedēļā 2.klašu caurviju motīvs mācību darbā bija vaļasprieks.

Vaļasprieks ļauj mums ieraudzīt, cik dažādi un interesanti ir cilvēki mums līdzās, tāpat mēs varam viens otru labāk iepazīt, saprast un viens no otra mācīties.

Pirmdiena mums iesākās ar skolotājas Ilonas stāstu par viņas iemīļotajām ikdienas nodarbēm, fiziskajām aktivitātēm, par iedvesmas un enerģijas avotiem.

Paldies skolotājai Ilonai gan par stāstījumu, gan par iespēju aplūkot un uzlaikot dažādo sporta veidu inventāru! Tas bija aizraujoši un bērni bija patiesi ieinteresēti!

Nākamajās dienās skolēni savās klasēs veidoja izstādi “ Manas ģimenes darbošanās prieks”.

2.a klases skolēni vispirms ar interesi iepazinās ar savu klasesbiedru vaļaspriekiem. Klausījāmies un skatījāmies, ka brīvos brīžus protam izmantot lietderīgi un savai izaugsmei-zīmēšanai, gleznošanai, krāsošanai, vieglatlētikai, hokejam, riteņbraukšanai, skrituļslidošanai, florbolam, grāmatu un žurnālu lasīšanai, flautas spēlei, orientēšanai, makšķerēšanai, nūjošanai, pastaigām kopā ar ģimeni, veidošanai no lego klucīšiem, puzles likšanai, savu pirmo grāmatiņu rakstīšanai un ilustrēšanai, dekorāciju veidošanai, adīšanai, šūšanai un rūpēm par saviem mājdzīvniekiem. Skolēniem patika gan uzdot interesējušos jautājumus stāstītājam, gan rast atbildes uz tiem.

2.d klases skolēni secināja, cik gan daudzveidīgi var būt mūsu vaļasprieki! Skolēni ne tikai stāstīja, bet arī parādīja viens otram dažādus priekšnesumus. Vislielākais prieks bija, ja varējām padalīties un pamācīt arī savus klasesbiedrus, piemēram, kā veidot origami no papīra vai rotaslietas.

2.c klase arī uzzināja daudz ko jaunu par saviem klases biedriem. Izrādās, ka esam vareni sportisti, kuri piedaloties sacensībās ir izcīnījuši godalgotas vietas. Skolēni labprāt spēlē- florbolu, basketbolu, futbolu, tenisu, hokeju, tāpat brauc ar BMX. Ir skolēni, kuri savā brīvajā laikā apmeklē mūzikas skolu, kur apgūst dažādu instrumentu spēli- čellu, klavieres. Skolēniem patīk arī zīmēt, spēlēties ar lellēm(ir pat leļļu kolekcijas), lasīt grāmatas, sacerēt mazas dziesmiņas, šūt, darboties ar dabas materiāliem, apmeklēt dažādas nometnes, spēlēt galda spēles. Divi skolēni apmeklē ‘’Animācijas pulciņu’’, vienu no darbiņiem multfilmu ‘’Dejošana’’ noskatījās visa klase. Apskatot citu bērnu aprakstus par saviem hobijiem, skolēni atzina, ka ir daudz un dažādu interesantu nodarbju veidi, ko darīt, lai nebūtu ‘’jāsēž telefonā’’ vai pie datora.

2.b klases skolēni nedēļas noslēgumā rakstīja savas atziņas par redzēto un dzirdēto.

Dažas no tām:

* Man patika, ka vaļasprieki ir tik dažādi, un gandrīz neviens neatkārtojās!

* Vaļaspriekus var saukt arī par pašpriekiem!

* Vaļasprieki nāk par labu veselībai!

* Tie, kuri saka, ka viņam nav vaļasprieka, tie vienkārši vēl nezina savu vaļasprieku!

* Man patika, ka mani pārsteidza citas klases!

* Cik labi, ka ir vaļasprieki, savādāk dzīve būtu garlaicīga!

* Ja tu zini, kas ir vaļasprieks, tad tu zini arī, kas ir jautrība!

Domāju, ka šie bērnu secinājumi izsaka visu - mērķis sasniegts!

2.klases un skolotājas Sandra, Marta, Elīna, Lāsma

Carousel imageCarousel imageCarousel imageCarousel image

1.b klases nodarbība attālināti kopā ar SIA”ZAAO” Dabas un tehnoloģijas parku „URDA”

Lai izzinātu, kas ir atkritumi, kā tos pareizi šķirot, kur tie tiek noglabāti, bijām pieteikušies URDA nodarbībai „Es un mani atkritumi” Daibē. Laiks ieviesa savas korekcijas un nodarbība klātienē izpalika, taču tas netraucēja 1.b klases skolēniem tikties ar URDA nodarbības vadītāju un Skudru URDA tiešsaistes nodarbībā attālināti.

Nodarbībā uzzinājām, ka atkritumi ir jebkurš priekšmets vai lieta, no kuras īpašnieks vēlas atbrīvoties. Bija pārsteigums, ka apģērbs, kuru vairs nevalkā, arī ir atkritums. Uzzinājām, kādus postījumus dabai nodara atkritumi, ja tie netiek savākti. Iepazināmies, kā atkritumi tiek savākti, sašķiroti un noglabāti lielajā poligonā.

Protams, neizpalika arī skolēnu darbošanās praktiski, izveidojot papīra krūzītes un noskaidrojot, vai tās var lietot vairākkārt. Mācījāmies pareizi šķirot atkritumus, izvēloties pareizos attēlus un paskaidrojot, kāpēc tieši tāda izvēle.

Lieliska bija izkustēšanās kopā ar Skudru URDA.

Mēs visi vēlamies, lai mūsu apkārtējā vide būtu tīra un sakopta, tāpēc sāksim katrs ar sevi, pareizi rīkojoties.

Paldies SIA „ZAAO” Dabas un tehnoloģijas centram URDA!


Informāciju sagatavoja 1.b klases audzinātāja Aiga Vimba

Carousel imageCarousel imageCarousel imageCarousel imageCarousel imageCarousel imageCarousel imageCarousel imageCarousel imageCarousel image